Логопед

      

 

Мозочкова стимуляція на заняттях з логопедом.

 


   Базовий елемент комплексу вправ із мозочкової стимуляції  - Балансувальна дошка Більгоу. Багато фахівців її називають "ключем до навчання мозку". Вправи застосовуються логопедами не тільки за наявності відхилень мовленнєвого розвитку, а й для підвищення продуктивності головного мозку.  Вправи показані дітям, які мають загальне недорозвинення мовлення різного ступеня тяжкості, проблема дисграфії або дислексії, затримка психічного розвитку, синдром дефіциту уваги та гіперактивності, аутизм, алалія, відставання в розвитку моторики та координації, порушення поведінки, проблеми з навчанням. Результати занять на балансувальній дошці Більгоу: поліпшується моторно-зорова координація; рухові та інтелектуальні здібності дитини синхронізуються; поліпшується концентрація уваги; розвиток просторової уяви; підвищення рівня інтелекту.






































Тест на визначення рівня розвитку мовлення дитини


Батьки часто переймаються питанням: чи достатньо розвинене мовлення їх дитини та чи потрібна їй допомога логопеда? Щоб отримати відповідь, спробуйте самостійно оцінити рівень мовленнєвого розвитку дитини, використовуючи запропоноване експрес-тестування.

Покажіть дитині картинку, наприклад, кота. Нехай дитина уважно розгляне її та спробує описати, тобто розповісти, що вона бачить. Не треба ставити дитині навідні запитання. Нехай вона самостійно спробує свої сили в цій нелегкій справі.

картинка для диагностики

Варіанти описів

  • Дитина мовчить, відмовляється від виконання завдання, або відповідь «не знаю» - 0 балів;
  • «Кіт. Не знаю більше » – 1 бал;
  • «Кіт. Він маленький. Він лежить» – 2 бали;
  • «Це – кошеня, воно лежить. Кошеня біле і маленьке. Кошеня грається клубочком» – 3 бали;
  • «На картинці намальоване кошеня. Воно маленьке, білого кольору. У нього є вуха, вуса, чотири лапи, хвіст.  Воно лежить. Кошеня грається клубочком» – 4 бали;
  • «На картинці намальоване кошеня. У нього біле хутро, гострі вуха, довгі вуса та пухнастий хвіст. Воно лежить і грається блакитним клубочком з ниток. Йому весело, тому що воно посміхається. Це добре і веселе кошеня. Я б хотів також з ним погратись» – 5 балів.

Результат

  • 0-1 бал – низький рівень. У дитини погано розвинене зв’язне мовлення. Вам необхідно їй багато читати, спонукати до переказування.
  • 2-3 бали – середній рівень. Мовлення дитини розвинене задовільно.
  • 4 бали – достатній рівень. Мовлення розвинене добре. Однак слід збагачувати та розширювати  словниковий запас.
  • 5 балів – високий рівень. У дитини – відмінний рівень мовленнєвого розвитку. Необхідно давати їй якомога більше творчих завдань.

Якщо Вам щось не сподобалось у розповіді дитини, поділіться своїми сумнівами з логопедом.

Немає коментарів:

Дописати коментар

Сенсомоторний розвиток і фізкультура. в чому різниця?  Два різних поняття, які мають спільну основу, але різні мету, методи і результати. Се...